Jeśli zadajesz sobie pytanie, jakich błędów unikać pisząc o swoim produkcie, podpowiemy. Najważniejsze, aby skupić się na jednej rzeczy i spróbować przekazać potencjalnemu klientowi najistotniejsze korzyści, jakie wynikają z posiadania tego przedmiotu lub jego użytkowania. Trudniej zapamiętać jeden szczegół z 50-ciu niż jeden fakt wśród pięciu.

Często popełnianym błędem przez autorów treści internetowych jest faszerowanie tekstu wieloma danymi. Czytelnik nie jest w stanie ich wchłonąć. Obraz się zagęszcza i publikacja przynosi efekt odwrotny do zamierzonego. Nie mówiąc już o tym, że czytelnik jest coraz mniej cierpliwy. Specjaliści z branży internetowej oceniają, że drastycznie zmniejsza się liczba znaków stosowanych w treściach internetowych. Nie z powodu lenistwa autorów, ale możliwości poznawczych czytelników.

Bądź zatem precyzyjny i wybierz najmocniejsze fakty. Niech będzie to wskazówką dla wszystkich, którzy zajmują się publikowaniem. Pozostaje jeszcze problem skondensowania treści w formie. W dziedzinie literatury, pod tym względem poezja nie ma sobie równych. Jeśli nawet nie jesteś poetą tylko edytorem, Ty również musisz nauczyć się skracać tekst. Nie przywiązuj się do niego emocjonalnie. Krótszy nie znaczy gorszy.