Twój biznes nie idzie? Szukasz nowych klientów? Chcesz zarabiać więcej? Prawdopodobnie, tradycyjna reklama niestety już niewiele pomoże. Powinieneś pomyśleć o wzmocnieniu swojego wizerunku i poszerzeniu bazy klientów. Społeczeństwo informacyjne jest faktem i spróbuj to wykorzystać. Oto prosty sposób, aby rozwinąć swoją firmę.
Jeśli Twoja firma zacznie udostępniać coraz więcej wartościowego contentu, a to jest zauważalny trend, niezależnie od tego czy prowadzisz małą pizzerię, salon fryzjerski, czy biuro rachunkowe, Twoi klienci zaczną traktować Cię jako autorytet w danej dziedzinie. Ludzie wierzą ekspertom i chcieliby, żeby to właśnie oni rozwiązywali ich problemy.
Z pomocą przychodzi content marketing, który jest przyszłością. Przykładowo, jeśli prowadzisz małą kawiarnię, spróbuj przygotować serię krótkich filmów na temat kawy. Jest wiele aspektów jej parzenia. Skup się na kilku i udostępnij na swojej stronie lub fanpage’u. Pozwól temu contentowi żyć własnym życiem. Jakie będą korzyści? Po pierwsze, klienci wyłowią Twój biznes z kilkudziesięciu innych małych kafejek w mieście, po drugie, będziesz traktowany jako ekspert, a ludzie – jak wspomniałem wcześniej – ufają specjalistom.
Informuj ludzi, co się u Ciebie dzieje. Jakie masz nowe pomysły i oferty. Nie rób tego zbyt często, bo co za dużo, to niezdrowo. Nadmiar jest gorszy od niedostatku. Niech Twoje informacje będą cykliczne, ale odpowiednio zaplanowane, przygotowane i dystrybuowane.
Nie musisz robić wszystkiego sam. Możesz skorzystać z pomocy znanych blogerów, firm, które oferują prowadzenie blogów lub vlogerów. Ich followersi, poszerzą grupę Twoich potencjalnych klientów. Efekt nie będzie natychmiastowy. Być może poczekasz na niego kilka lub kilkanaście miesięcy. Jednak dzisiaj to przez budowanie renomy, a nie nachalną reklamę można stworzyć siłę swojej marki.
Zostaw komentarz