4 powody, dla których warto spróbować content marketingu w Twojej firmie
Ile razy próbowałeś przekonać szefa, że warto uwierzyć w content marketing? On zawsze znajdzie jakąś wymówkę. Usłyszysz, że to jakieś marketingowe triki, które nie mają pokrycia w [...]
Nauka w służbie reklamy. Co badacze znaleźli w mózgach widzów Super Bowl
Ameryka przeżywa kolejny wielki spektakl sportowo-medialny: Super Bowl. Dziesiątki, a nawet setki tysięcy kibiców na stadionie, miliony przed telewizorami i kolejne miliony w mediach społecznościowych. To też [...]
Dlaczego Twoja firma powinna zacząć działać jak agencja informacyjna
Twój biznes nie idzie? Szukasz nowych klientów? Chcesz zarabiać więcej? Prawdopodobnie, tradycyjna reklama niestety już niewiele pomoże. Powinieneś pomyśleć o wzmocnieniu swojego wizerunku i poszerzeniu bazy klientów. [...]
Wysoka jakość sposobem na sukces content marketingu w 2018
Tegoroczne prognozy, nie pozostawiają wątpliwości, jaki będzie przepis na sukces content marketingu w 2018. Będzie gorąco, a konkurencja coraz ostrzejsza. Wszystko za sprawą nowych algorytmów wyszukiwania, które [...]
Czy treści internetowe przyspieszą koniec tradycyjnej reklamy?
Użytkownicy internetu nie lubią reklam. Świadczy o tym rosnąca liczba stosowanych blokerów reklam. Według danych z raportu przygotowanego przez firmy PageFair i Adobe w 2015, blokowanie reklam [...]
Jak rozpędzić sztuczną inteligencję w przedsiębiorstwach?
Sztuczna inteligencja jest w ostatnich latach pojęciem odmienianym przez wszystkie przypadki. Wzbudza szczególne zainteresowanie biznesu, bo daje obietnicę znacznego usprawnienia prowadzenia firm i realnego zwiększenia dochodów. Oczy [...]