Te branże zatrudniają najwięcej pracowników i wszystko wskazuje, że będzie lepiej
Żyjemy w czasach poważnych zawirowań na rynku pracy. Maleje zapotrzebowanie na niektóre zawody, inne przestają istnieć. W ich miejsce pojawiają zupełnie nowe profesje, których powstanie jest spowodowane [...]
Pierwsze kroki Frankensteina. Dokąd zmierza Facebook
Kryzys wokół Facebooka jest faktem. Jego akcje spadają na nowojorskiej giełdzie. Coraz głośniejsze są apele krytyków giganta technologicznego, a nawet współtwórców Facebooka, by opuszczać tę platformę, bo nie [...]
4 natychmiastowe korzyści z prowadzenia kalendarza contentu
Produkujesz sporo treści na swoją stronę internetową. Zapełniasz ją mnóstwem wpisów, zdjęć i filmów. Starasz się, aby Twoje informacje były pełne, częste i angażowały odbiorców. Jeśli zależy [...]
Sztuczna inteligencja w małej firmie. Zmiany czekają nas wszystkich
Jeśli nawet nie interesujesz się sztuczną inteligencją, bądź pewien, że ona interesuje się już Tobą. Dlatego każda firma, która chce przetrwać na rynku musi otworzyć się na [...]
4 powody, dla których warto spróbować content marketingu w Twojej firmie
Ile razy próbowałeś przekonać szefa, że warto uwierzyć w content marketing? On zawsze znajdzie jakąś wymówkę. Usłyszysz, że to jakieś marketingowe triki, które nie mają pokrycia w [...]
Nauka w służbie reklamy. Co badacze znaleźli w mózgach widzów Super Bowl
Ameryka przeżywa kolejny wielki spektakl sportowo-medialny: Super Bowl. Dziesiątki, a nawet setki tysięcy kibiców na stadionie, miliony przed telewizorami i kolejne miliony w mediach społecznościowych. To też [...]